2014年6月27日星期五

[敗] Philips Airfryer 氣炸一番!!!

Philips Airfryer HD9240 (1)

呢部 Philips Airfryer HD9240 就係我既廚房新玩意啦~表情符號

其實早於5月中時已經俾左錢,但係代理無貨,
足足等左一個月部機終於到家!!
收到貨到依家差不多二星期,
期間當然係不斷試機啦~~

傳說(?)中呢部機可以用好少油以氣流原理做出油炸效果,
所以中文名叫氣炸鍋。
傳說又話可以減少食物既油脂(Fat)80%,
所以別名又叫健炸鍋。
咁究竟係咪真係講到咁堅先??!!

經過兩星期既試機,以下就係小妹既少少個人用後感!!

Philips Airfryer HD9240 (2)

小妹覺得如果處理多油份既肉類時(如雞翼、羊扒),
真係唔需要加油,而且氣炸鍋仲會將油份迫出,
令完成品無咁油膩,顏色亦非常靚。
相反如果食物本身無咩油份(如沾了麵包糠既海鮮、蔬菜),
氣炸完係會脆,但就明顯比較乾身啦。

買之前都有做過下功課,
其中有D BLOG分享話使用時無咩油煙,
而且食物亦無真正油炸咁熱氣。
小妹就覺得如果食物油份多的話,
其實使用時都會有油煙,同埋味都係會聞到,
而唔係講到完全唔覺咁誇張。
而「熱氣」呢方面,Jim家經過一星期多既試機後,
連好少生暗蒼既小妹及Jim婆婆都咁啱生左一粒....
所以呢.... 哈哈~ 應該都有D關係~

除左普通食材做出油炸效果既功能之外,
其實Airfryer既氣流原理同焗爐既氣流原理係相類似,
因此Airfryer都可以用來焗蛋糕架!!! (點中要害表情符號) 

Philips Airfryer HD9240 (3)

我就試整左普遍蛋糕、Cheese cake及法式蘋果蛋糕 (Tôt-fait aux pommes)。
小妹覺得無得頂呀,時間快左(可能因為火力猛),
使用時廚房溫度亦無咁熱,又可以做到焗爐既效果,
不過就係 size 比較細 (隨機送既焗盤約18cm),
而且最高溫度亦只得200度,
但就真係感覺方便簡單左,所以依家變左甜品狂,
每日都想做一款飯後甜品!!

Philips Airfryer HD9240(4)

至於清洗問題呢,因為HD9240係新型號,
容量比之前舊型號大,grill pan 呢樣配件暫時都未有適合9240,
所以食物都係要放係個網上,用後就比較難清洗。
不過我既習慣係將個網浸於水中 20-30 mins,
之後再洗就容易好多啦。

用後既結論就係......真係好用方便都無朋友呀!! 表情符號
之但係,雖然話用Airfryer處理食物可以減少80%油脂,
不過我都幾肯定食炸物既機會一定多左20%或以上!!!
Well~ 值唔值得買呢條數就要自己大家計下囉~

我已經諗好下星期試咩啦~
下次再分享!!
表情符號

2 則留言:

  1. 我喜歡 jim 媽講嘢夠中肯 , 唔會 hardsell 部機好好 , 我都相信一定有好有唔好 , 估唔到可以焗埋蛋糕 , 又真係幾吸引呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝咕嚕媽明白我呀!! 我都係有個句講個句既人, 買左先知同想像有差距就開心變激死啦~
      焗蛋糕呢點都有令我少左猶豫買佢架, 始終廚房細, 一樣野有幾種用途好似抵D咁!! (成日計埋D婆仔數~~ 哈哈)

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...