2015年6月11日星期四

2015首爾自由行 - Day 2-2 三清洞BeansBins Coffee/ 仁寺洞/ 明洞조가비(貝殼料理)/ TwoTwo炸雞

2015首爾自由行@三清洞3

上篇提要: 終於行完北村八景去到三清洞啦~

三清洞出名多Cafe,當然要試下兼休息一下。
安排行程時就發現好多人推介BeansBins Coffee ,
大大件Waffles 鋪滿大大粒鮮果&雪糕真係好吸引,
八景石階梯行落黎行前少少就係 BeansBins Coffee 三清洞店,
當然不能錯過~

2015首爾自由行@三清洞BBC1

二、三樓就係BeansBins,座位很多,
於二樓Order俾錢後就搵位坐低等BB响~
(韓國大部份Cafe都係付款後會給一個電子小裝置,
等食品準備好小裝置就會發出BB聲或震動提示客人回去櫃台取食物)

2015首爾自由行@三清洞BBC2

我地選坐二樓位置,有一個小露台,絕對感受到三清洞充滿悠閒既氣息。
今次點了招牌 Waffle (佢既Waffles 超出名!!) ,仲有大大杯既芒果刨冰。
芒果刨冰好有層次,有芒果雪糕、芒果茸、芒果粒、底部仲有芒果肉架!!!
大熱天時食冰冰真係好爽!! 雖然好似好大杯咁,不過都食晒無得剩!!
當時Manu 既士多啤梨因為季節已過,所以所有士多啤梨都變成葡萄啦~
(不過我地仲係明洞街邊買到好大好甜既士多啤梨食喎!!??)
我既重點推薦係.....芒果刨冰!!! 當然Waffle係必食啦~
除左三清洞外,明洞、新沙洞、惠化、弘大都有分店!!!

2015首爾自由行@三清洞BBC4

食飽抖夠就開始 Shopping 行程啦~
三清洞兩旁佈滿不同Style 既時裝店、飾物店、鞋店、咖啡店、料理店..

2015首爾自由行@三清洞2

呢間Shop 記得「流行首爾」都有介紹,係買二手衫,露台既長頸鹿係signature。
每家都各有風格特式,齋行唔買都係一種享受,當然買到就更好啦~
最後三清洞戰利品包括 kawii襪、頭飾、耳環、布鞋二對。

2015首爾自由行@三清洞4

一直行沿路逛回安國站,過左條大馬路,就會去到仁寺洞。
旅遊書寫仁寺洞充滿古式古香建築及擺設、營造了傳統文藝氣息,係一條文化街。
走過條大馬路真係好似行左時光隧道咁,返左去幾十年前既"廟街"!!
兩邊既Shop 大部份係賣毛筆、紙品、古玩擺設。

2015首爾自由行@仁寺洞

行左陣就見到仁寺洞既Signature shopping Mall 「S samziegil」(人人廣場),
旅遊書既介紹係: 「青年人既最新蒲點,極具人氣」,
呢個商場俾我既感覺好似我地以前D屋村商場咁...
不過我認藝術呢D野我真係唔太有研究。

2015首爾自由行@仁寺洞2

另外,原本筆記左附近既「鐘路三街」有韓式掃街小食,
搵左一陣都搵唔到就放棄,行返去MTR既時候又無意中係一條內街盡頭見到,
之不過.....現場所見同書中描述既都有幾大差別,
最後我地都無幫襯就走啦~

如果你問我仁寺洞排唔排行程好...
umm...如果你愛毛筆紙品、傳統擺設,又或係非常有藝術修養的話就要去囉...
但如果唔係...係三清洞行多一陣會開心D~
仲有如果要食韓式小食都係明洞街多好多、乾淨好多、吸引好多啦~

2015首爾自由行@蒸貝殼海鮮1

返到明洞,先回酒店稍事休息,
因為今晚 Dinner 就係去酒店過兩個街口既 조가비(貝殼料理)。
話說明洞附近既海鮮料理都唔少,會選呢間都係因為 Blog友 Ceci 推介,
佢既食評係"超好吃超推薦"!!
如此推介,而且離酒店咁近,真係不得不試。

大概八點左右到達,大部份客人都係本地人,亦有幾枱中外遊客。
晚餐既 Menu 應該跟午市不一樣,有一位講國語男士負責替我地落單。
佢介紹蒸具殼Set 及辣味海鮮鍋係最高人氣食品,
蒸具殼Set 分三個 size: M、L、Special。
但分別主要唔係多少,而係M係只包含一般蜆、小青口;
而L則多了帶子、小扇貝、北寄貝等2-3款具殼海鮮;
而Special又再多小鮑魚及中蝦。

2015首爾自由行@蒸貝殼海鮮2

結果我地點左一盤L,再外加一盤蒜茸烤大蝦、啤酒/汽水。
所有此店既海鮮都係選用韓國境內既新鮮海產,海產本身已經係非常新鮮甜美,
而且有Gas爐熱住食,唔怕凍左會有腥味。
蒜茸烤大蝦亦非常入味,蝦肉亦非常鮮美爽口,趁熱食最好!!
再配韓國啤酒,真係無得頂!!
話說呢幾餐試過三款不同牌子既韓國啤酒,都覺得清清地好易入口,
比起香港牌子既生啤好飲好多!!

另外亦偷偷望左隔離枱叫既辣味海鮮鍋,湯底顏色真係幾紅卜卜,
聞到都真係應該幾辣。如果喜歡食辣既朋友不妨試下。
仲有隔離枱既本地人仲有叫八爪魚刺身,D八爪魚雖然切開左一段段,
不過仲係郁郁下,有一小段我親眼望住佢由碟到爬左落枱面,哈哈~
其實新鮮既八爪魚我唔抗拒試,可惜家人話唔啱佢地,
叫一碟要我自己食晒又太多,所以最終無點啦~
而且由於是夜仲有一餐宵夜安排,所以唔想食太飽,
如果唔係再叫多一盤L都仲得呀!!
呢餐埋單7萬幾韓圜,絕對物超所值!!

2015首爾自由行@twotwo

正餐食完就到宵夜啦~ 
如果睇過「來自星星的你」應該知道韓國人好鍾意食炸雞!!
亦吹起食炸雞熱潮,所以黎到首爾當然要試一試地道炸雞啦。
安排行程時筆記低韓國兩大炸雞熱店,分別係TwoTwo 及 Kyochon 1991,
兩間都係連鎖經營有多間分店係唔同地區。

조가비斜對面就有一間TwoTwo啦~
咁順路就決定試下呢間先啦!!
點左原味炸雞拼盤 (₩16,000),附送一小盒酸蘿蔔前菜。
因為大家都想返酒店沖完涼再慢慢食,所以外賣拎走。
另外,由仁寺洞回酒店前路過明洞大街,係街邊推車仔檔買左一盒士多啤梨,
好香好甜又大粒都只係 ₩5,000 一盒咋!!

不過炸雞味道只屬一般,定係我期望過高呢?
又或者可能係外賣關係,焗左一陣所以已經無咁好味?
不過呢間都只係其中一間炸雞店出品,下次再來一定會再試 kyochon 1991,
又或者第二間炸雞店既出品!!

精彩既 Day 2 係食完宵夜後完美結束啦~
又要瞓覺覺再來 Day 3 食玩買不停啦!!


6 則留言:

  1. 炸雞要即食先最好味,你哋仲要沖完涼先食可能無咁皮脆香口。不過就算同一連鎖店,質素都會唔一樣,我見好多都係話去南山塔途中經過一間好似叫太子什麼酒店....附近嗰間炸雞最好食,但我懶無專登去。

    我當日都係去BeansBins,食士多啤梨,但我又唔覺好味,不過我夏天去唔係時候。

    下次食蒸海鮮我估我會點Special,即使一個人都應該食得哂。

    回覆刪除
  2. 我諗應該都係因為焗太耐,所以下次都要再試。我本來就係打算去南山附近果間架(唔知係咪就係你講果間呢),不過太攰啦,所以就試附近TwoTwo囉。
    我覺得BeansBins既Waffle真係幾鬆軟好味,比起Day3去既MangoSix好食!!
    蒸海鮮都真係百食不厭架,又唔會好滯又唔熱氣!! 你唔鍾意食海鮮一定食得晒Special啦~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係喎, 冬媽都係海鮮控喎~ 咁有機會去就一定要試啦!! 韓國既海產真係好新鮮好正!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...