2015年6月2日星期二

2015首爾自由行 - 出發前準備(1)寵物酒店

2015 Seoul IMG 5

話說 Jim 家已經4年多無一家人去過外地旅行啦~
其中一個主要原因就係唔捨得留低少爺。
今次各人假期剛好夾得上,最重要係心儀既寵物酒店終於訂到,
但係去太耐都係唔放心(當然指唔放心少爺啦),
所以四日已經係有分離焦慮症既媽咪(即係我) 既極限啦。
四日去得邊呢? 都不外乎係東南亞架啦~
近年韓劇、韓國衫、韓國護膚品熱爆,二話不說就決定左去首爾啦!!

以前都去過兩次韓國,不過都已經係7、8年前既事啦。
當年係跟旅行團,去下景福宮、樂天世界、滑雪場咁,
所以首爾自由行係第一次啦~

2015 Seoul IMG 4

成日見人寫旅行遊記,自己呢次去首爾編排行程亦做左唔少功課、睇左唔少BLOG,
不過發現好少首爾自由行既BLOG係香港人寫(只係搵到兩三個),
其他多數係台灣人寫既。
唔係好多HK人去既咩?
明明係首爾四日去到邊總有幾個講廣東話既人係附近架!!
或者HK人多數係拎住旅遊書玩,詳細遊記好少 (定係我唔識搵呢?!)
好彩睇開既BLOG友亦不乏喜歡去首爾旅行,一於參考參考!!
今次等我都為自己既首爾行記錄一下,
有興趣既朋友也可以作為參考啦(如果有用的話!!)~

所以呢緊幾篇都會係首爾遊記囉~
想睇少爺既朋友,應該得呢篇(寵物酒店準備) 見到少爺啦!!

關於寵物酒店,其實耐唔耐都會見到D關於住寵物酒店而受傷既事件,
所以就更加唔放心,真係要搵一間自己認為信得過既先放心DD,
JimJim 8個月大既時間又係因為 Jim 家旅行而迫住左幾日酒店,
返來時無穿無爛,於是今次都再次去返同一間。
但係此店已搬左去較細既地方,酒店房間變成只有6間,
真係可謂一宿難求,早兩個月前 BOOK 定、仲要唔係旺季先有位。

2015 Seoul IMG 1

提前一日送少爺去酒店(因為第二日早機),返到屋企已經好掛住啦~
Check-in 完立即問定可唔可以每日打電話問下少爺情況 (OK~ 無問題)、
如果可以請每日 whatsapp少爺既相或 vedio 以解媽媽既相思之苦 (OK~ 無問題)
跟住同少爺 Say goodbye 就要四日先再見啦~~

寵物酒店我唔打算介紹啦~ 因為真係要睇個人觀感,
亦要視乎Budget,少爺幫襯呢間屬於偏貴的。
不過有一D少Tips可以建議大家:

(1) 提前檢查針卡狗牌是否齊全,因為入住寵物酒店必須為有打年度預防針及已領取狗牌(有晶片) 既狗狗

(2) 出發前一星期開始就要每日同少爺/少姐講將會去酒店住幾日,見唔到媽咪/爸爸,要乖乖之類既說話,等佢地有心理準備。因為突然去到新環境又見唔到媽咪/爸爸好有可能會唔食野架!!

(3) 之前可以先準備一張 Notes,內容寫清楚寵物既習慣:
例如少爺/少姐唔鍾意人地摸佢邊度、早晚幾多餐、有無飯後甜心、懂尿尿於廁板上、好細膽之類,提醒負責照顧既店員。

2015 Seoul IMG 2

(4) 建議將每餐狗糧先行量好分開獨立小包代好,一來唔怕每餐份量俾多俾少,二來店員餵時亦較方便。亦建議多準備一至兩餐份量作spare。由於擔心JimJim見唔到媽咪唔肯食野,所以每餐糧加了一支肉棒棒 (少爺至愛零食),希望佢唔食正餐都食少食。

(5) 一般寵物酒店都會每日有一段時間為放風/遊戲時間,放狗狗出來走動一下。如果狗狗唔喜歡同其他同類玩 (好似少爺咁!!!) 就要預早同店員講清楚,以避免打架或受傷情況出現 (最唔想發生既情況!!!) 呢點亦要係NOTES寫清楚!!! <--呢點最重要!!!

(6) 準備一至兩件小玩具帶去寵物酒店陪下少爺/少姐,建議準備多一條有主人氣味既小毛巾帶去,因為當狗狗半夜一個時可能會靠嗅下主人既氣味以解寂寞。

(7) 準備一支用開既藥水/黃油以備不時之需。

如果同我一樣有分離焦慮症既媽咪,記住check-in 時詢問可唔可以每日打電話詢問情況,及請店員可以的話whatsapp相片以解相思之苦,當然要對方願意先可以啦。不過我諗一般都應該OK卦!!

第二、三日店員 whatsapp 我少爺既片段,少爺走來走去最後都走返去門口望住,
好似係等緊媽咪返去接佢咁~ 真係心痛死啦~

2015 Seoul IMG 3

其實最好當然係有親戚朋友可以代為照顧,唔需要去陌生既寵物酒店住啦,
但係好似今次咁係家庭旅行就真無法啦,要辛苦 JimJim 啦!!

第四日落機立即飛的去接 JimJim,去到見到少爺安好總算放心,
不過應該呢幾日都瞓得唔好,個靚仔樣唔見左!!!
隔左一日終於回復正常啦~

下篇繼續首爾之旅 - 出發前準備!!!



6 則留言:

  1. 我都係唔捨得放Blaze去狗酒店,因為去過一次見到佢好唔開心我好內疚,嗰幾日佢一定以為Daddy Mommy唔要佢。嗰次之後我哋都係搵親友幫忙,再唔係有一次就係爸爸帶埋佢返工!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀, 自己真係會覺得好內疚架!! 但係因為想趁家中長輩仍"行得走得"既時候陪佢地去多D地方,所以唯有辛苦JimJim啦!! 我覺得提前每日同佢地講係好重要架,佢地會識聽,到時亦唔會太驚(雖然一定唔開心架啦)。連少爺咁為食第一日都只係食左少半糧,真係陰公豬!!

      刪除
  2. 其實我都唔捨得放呀仔去狗酒店 , 所以養咗佢咁多年都無去過旅行 , 因之前有朋友去旅行 , 隻狗住咗幾日 , 以為主人唔要佢 , 搞到返到屋企嗰主人行去邊 , 隻狗就跟去邊 , 仲要隻狗以前唔吠 , 依家無人响屋企就不停吠 , 好可憐呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩JimJim唔係好痴身,所以今次無呢種情況出現。反而有時得我一個出左trip返去就會明顯嗲我多D。最好當然係搵到親戚朋友幫手照顧幾日啦,咁就放心晒。好彩有分離焦慮既係我唔係少爺咋!! >"<

      刪除
  3. 冬爸值頭無唸過放冬係酒店,因為一定好吾捨得,可況依家有個咁既膽小病,梗加啦..不過睇到D狗友周圍去..我都可以眼睛去旅行架

    回覆刪除
    回覆
    1. 放佢地去酒店真係有一個心理關口架, 我都會諗萬一因為自己去玩而令到佢地有咩損傷咁就會後悔一世架啦,所以都要掙扎好耐先得。冬可以放係公公婆婆家渡假,咁冬爸冬媽咪可以去旅行囉,最多每日十幾CALL問下情況, 始終有家人代為照顧最好!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...