2014年8月7日星期四

當Airfryer遇上759羊架

小妹喜歡食羊,無論羊扒、羊架、羊膝都啱。
我家樓下新開左一間大既759,有凍肉賣。
都算多款,有三文魚、羊架、帶子、龍蝦都有,
不過有狗友推介既鯖魚就唔見,想買來俾少爺試下都唔得!!

今次買左細 Size 既羊架試下,
用多種香草及海鹽醃,
Airfryer 100度焗25分鐘(需100度預熱2分鐘),再以200度焗5分鐘。

因為Jim婆婆怕食太生, 連肉太紅都接受唔到,
所以100度焗25分鐘呢個time frame 就可以自行調節啦。

成品賣相及肉質都不錯,
因為只用香草醃味,食時亦有濃厚既羊味,
簡單配以彩椒、沙律菜,再配點芥末醬,就係咁簡單!!

當然以148大元有8件來講呢 (買時好似仲有咩會員85折),
我覺得係絕對可以返買既item!!

Airfryer Lamb rack

依家 Airfryer 成為左使用率超高既廚房電器,
好多時都懶得開焗爐,而且感覺 airfryer 火力都幾足,
時間好似仲快左!!

7 則留言:

  1. 羊......有無買羊柳比JIM 仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我樓下個間無羊柳呀? 其他759有? 等我去第二間搵下先!!
      如果一樣抵買就好啦,我附近無凍肉鋪,好少肉類選擇。>"<

      刪除
  2. 唔知呢啲羊架so 唔 so 呢? 太 so 我同媽媽都食唔到呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就唔覺得太SO啦,如果怕SO可以用其他醬汁中和一下,例如洋蔥汁,應該都幾好。

      刪除
  3. JimJim你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...